Već tradicionalno svake godine prije božićno-novogodišnjih blagdana obilazimo naše korisnike usluge osobne asistencije te starije i nemoćne osobe, članove udruge.
Ove godine obišli smo 20 članova, od kojih je 15 korisnika usluge osobne asistencije (12 kojima je usluga osigurana putem Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku preko programa "Usluge osobnog asistenta za osobe s najvećim i najtežim stupnjem invaliditeta", a za 3 korisnika putem Europskog socijalnog fonda, kroz projekt "Širenje usluge osobne asistencije za osobe s invaliditetom (oboljele od MS-a)" . Da bismo ih sve obišli, napravili smo više od 900 km, utrošili više od 46 sati na putovanje, razgovore s korisnicima i članovima udruge, razmijenu informacije, ugodno se družili). Svima su nam ovi susreti veoma dragi, a po načinu na koji nas korisnici i članovi udruge prime, vidimo da smo dobrodošli. Svi žele da ovih posjeta bude više puta godišnje, no često je to nemoguće jer nam druge obveze to ne dopuste. Nadamo se da ćemo u skoroj budućnosti biti u mogućnosti obilaziti ih sve najmanje 2 x godišnje. Ovo nisu svi korisnici koji primaju uslugu jer neki nisu bili u mogućnosti primiti nas, što zbog zdravstvenog stanja, što zbog drugih obveza koje su u vremenu kada smo išli u obilazak, imali te ćemo ih posjetiti u što skorijem roku. Planiramo početkom iduće godine. Ostalo nam je za obići najmanje još 4 člana udruge, od koji su 3 korisnika usluge osobne asistencije.
Ove godine posjetili smo 14 naselja (3 grada i 11 sela - Slavonski Brod, Novu Gradišku, Našice, Okučane, Lađevac, Cage, Rešetare, Staro Petrovo Selo, Blažević Dol, Brodski Stupnik, Sikirevce, Jaruge, Kupinu, Piškorevce), što znači da smo prešli Brodsko-posavsku županiju od istoka prema zapadu, od sjevera prema jugu. Na žalost, svake godine imamo za obići sve veći broj korisnika jer se stanje oboljelih svake godine pogoršava i potrebe za obilaskom time rastu. Uključivanjem u programe i projekte udruge ove kategorije članstva, nastojimo djelovati na poboljšanje njihovog psihofizičkog i socijalnog statusa, olakšati im svakodnevne aktivnosti, pružiti uslugu koja im je neophodna kako bi živjeli kao i svi drugi građani. Svjesni smo da je proces uključivanja u pojedine usluge dugotrajan, da ih ne mogu dobiti onog trenutka kada se za to stvori potreba te stoga prilikom obilaska potencijalnih korisnika usluge osobne asistencije ili geronto domaćica, nastojimo osvijestiti ih o procesu uključivanja u usluge i vremenu koje je potrebno da bi se usluga mogla pružiti. Zbog toga ih nastojimo, odmah po saznanju da bi im ove usluge bile potrebne, uputiti u proceduru prikupljanja potrebne dokumentacije, kako bi, po otvaranju natječaja, što prije se uključili u provedbu i dobili potrebnu uslugu. Nadamo se da će ovakvih zahtjeva biti u skorijoj budućnosti sve manje, odnosno da se postotak pogoršanja neće povećavati kao do sada, prvenstveno jer su stvorene mogućnosti za početak liječenja i oboljelih koji su već sada u lošijem stanju, odnosno težeg stupnja oštećenja i teže pokretljivosti (primarno i sekundarno progresivnog oblika bolesti).